GRATTIS MANNEN<3

GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN!!! Grattis John! =) idag blir du hela 18 år =) vi har känt varandra i 11 år nu, sen 6-års har vi hållt kontakten o måste säga att du e bäst! =) en riktig vän har du varit genom alla år =) mitt hjärta ler när jag tänker på att du e en stor del av mitt liv... 11 år... man kan typ inte säga att vi e vänner, utan bröder! =) massa underbara minnen kommer upp nu, när vi o grabbarna, Arash, Michel, Tim, Joonatan, du o jag lira i musikstudion ;p vi lira lite Backsteet Boys (osäker på staving) låtar o lite Markoolio musik ;p vi gick ju typ i 2:an xD skit kul=) eller när jag hälsade på alkisen när vi gick där i Husby C xD du sa till mig innan att jag inte skulle hälsa, men jag va tvugen o säga hej till han =) trodde seriöst att han skulle våldta mig på plats >_< eller kommer du ihåg när vi kollade på Scary Movie 1 & 2 samma kväll? vi va små snorungar, jag va typ lite rädd o gömde mig lite då o då under täcket, men du va så modig, du kollade bara på ;p du va min hero där ;p det har du alltid varit, min hero!! :o du har alltid funnits o lysnat när jag har haft mina upp o ner gångar nu på senare tid o det betyder otroligt mycket för mig! <3 ärligt talat har jag alltid sett upp till dig, du e schysst, ärlig, lojal, vet vad som e rätt o fel, trampar aldrig fel, bara rätt... men... men nu e du 18... en myndig vuxen människa, en mogen kille, saknar gamla tider som fan asså, alla Pokemon kort o alla Fifa, NHL, Starwars o Hugo spel vi lira på Playstation 1 xD äh, varför sitter jag här o klaga på att jag saknar gamla minnen?! :o vi e ju fortfarande bröder o vi ska skapa många nya underbara minnen för livet, right bro? ;) o en gång till.... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!!!!! =) älskar dig mest mannen! <33 //Micke



Kommentarer
Postat av: Pikku Myy :D:D

åh, du får hälsa grattis till honom från mej :D:D

2009-03-02 @ 14:27:21
URL: http://mypieces.blogg.se/
Postat av: Mikael ;p

aa, absolut! =)

2009-03-02 @ 14:30:18
URL: http://mikaelneiminen.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt schysst grej du gjort :)

ingen annan skulle nånsin gjort så för mej, bara det visar på att du är speciell! <3333333



btw vi är inte gay, ni som läst d här xD

2009-03-16 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0