mys hela helgen=)

Tjo ;P lite kort om helgen =)

FRE: skola, men slutade tidigt, asnjas =) drog hem o va ensam hemma några timmar o Johannes kom hit sen =) vi satt typ i vardagsrummet, lyssnade på chill musik o drack kaffe =) efter det drog vi till stan för att träffa Bob ;P vi skulle gibba, dvs spela dataspel heeela natten xD de va första gången i mitt liv jag gjorde det ;P det va ganska tråkigt ;p (A) men hur som helst, vi drog till Kebab House där vid Sergel o käka =) sen gick vi till Sandy's vid Plattan o drag varsin Latte XL för 15spänn, asgott!! satt där o snacka o tog det helt lugnt lixom =) sedan drog vi till Matrix där vi skulle gibba vid T-bane stationen i Hötorget, eftersom vi skulle börja lira kl 00.00 så fick vi vänta, så vi gick runt i stan lite där jag lekte superman (huh?) de va asskoj =) men sen stod vi typ utan för Matrix o väntade på att klockan skulle slå tolv ;P sen kom vi in o började lira, det va så jääävla varmt där inne :s man svettades som en hund typ >-< men som sagt, det va ganska tråkigt eftersom datorerna va fett sämst så inge spel fungera typ :/ men sen så hade dagen gått över till lördag o vid 9-tiden började vi packa våra stuff o dra, Johannes drog hem o jag följde med Bob hem till honom i Huddinge ;P vi la oss direkt o somnade typ direkt, va aströttt ;p senare mot 15:30 typ ringde Bob's coach o ville att han skulle vara med på machen, så han drog medans jag låg kvar i hans rum o sov (A) vaknade sen o mötte på hans styvfarsa som typ garva åt mig för klockan va typ 17:00 o jag precis vaknat men jag sa bara ''vaddå? jar har du gibbat hela natten'' ;pså jag hoppa in i duschen o käka sen middag med Bob, efter det drog vi hem till mig i Vällingby o hämta lite saker, som t ex filmer o så o drog sen till Johannes där Sandra redan va, vi fika, snacka skit o kollade sen påfilm, jättemysigt =) la oss runt 3 tror jag ;P de va asjobbigt o sova bredvid Bob, han snobbe all täcke =( o han rörde på sig hela tiden >_< skitsamma ;P vi klev upp vid 9 ;p käka frukost o sen tog jag en underbar dusch, sedan drog Johannes till jobbet, Sandra hem o Bob drog hem till mig, hos mig gjorde vi itnte så mycket, typ bara kollade på TV ;p sedan träffade vi Natte en stund o sen drog Bob hem o jag till scouterna ;P de körde Twister eller vad det heter, de va asskul!! =) o nu så e jag hemma ;P så de va ''lite'' kort om min helg ;P  //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0