pokerkväll =)

Tja! idag har jag varit hemma o segat :/ men imorn, då jävlar! :D då ska jag upp kl 7 o dra till skolan!! :D inge mer dega hemma o tråka! ;p ska tiil skolan o träffa alla =) efter skolan ska jag träffa Johannes i Fridhemsplan ;p vi ska hälsa på min mamma på sjukhuset =) efter det ska vi o fixa lite krök o tobak, han ska ha massa cigg ;p efter det ska vi typ till hans polare Fabian o chillla o sen kommer det några till som vi ska lira poker med ;P alla kommer typ sitta med hattar, spela poker o eventuellt röka ciggarrer? ;P o så ska vi också fixa middag på nåt sät, köpa ute eller laga där ;p men det ska nog bli mys =) de  e allt jag vet som kommer hända under helgen, vad som händer på lördag o söndag e oklart, men får hoppas det blir roliga dagar! =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0