sjukdomen sitter kvar >_<

Tja! =) idag mår jag bättre, men hostan har dock varit värre än igår, men misbruket av te har hållt i sig, fan, te e fan riktigt gott, varför har jag inte tyckt det förr? ;p blir hemma imorn också, så det blir ingen träning heller >_< så.... vet inte riktigt vad jag ska skriva om ;p dagen har iaf varit lång tråkigt, vaknade imorse av att en Cissi ringde mig xD hon va typ på promenad med skolan? ;P men um.... juste, Johannes ringde mig o undra om jag ville vara med på pokerkväll på fredag med några av hans kompisar hemma hos Fabian ;P jag kan typ inte poker, men de går ju alltid lära sig (a) jag menar, alla spelar med olika regler, så jag har egentligen ingen aning om vad som e de rätta reglerna osv ;p men jag tackade iaf ja o får hoppas att jag blir frisk till dess, elelr jag drar ändå även om jag fortfarande e sjuk ;P men aja ;P de va typ allt jag hade o säga förtillfället tror jag ;p hade gött!! //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0