suck.. dumma hotmail :/

Oh... fan... ibland hatar man verkligen tekniken ;P just nu kommer jag inte in på hotmail... ;p men skitsamma ,P har varit hemma en stund nu, har inte gjort så mycket, skit tråkigt i skolan, o så hade vi inte nån riktig NK lektion idag heller... undrar när vi hade NK på riktigt senast? ;p juste, min NK lärare sa att vi har omprov på Anatomi eller vad det heter imorn o jag hade ingen aning om det :O men vet ni vad? jag orkar inte bry mig o skelettet, matspjälkningen o musklerna ;p vi har också språkvecka i skolan, dvs massa språk typ o så, o de roliga när vi skulle käka lunch idag, va att vi skulle få italiensk mat idag, men när man kom till matsalen, så va det potatis o köttbullar med lingonsylt, WTF? ''italiensk'' mat, de va ju så svenskt det kan bli ;p hade förväntat mig typ pasta eller nåt (A) men de va ju ändå gott =) just nu käkar jag typ melis, annars blir det ett helvete o träna med tom mage en senare ;p men aja, vi får väl höras =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0