bra o dåligt

Tja!! jag har 2 saker o berätta =) kan börja med om att.... aa, jag krockade med en bil när jag cyklade igår ;p den dök bara upp mitt framför mig så jag slog till på sidan av motorhuvudet, flög framlänges >_< men lycligt nog fick jag bara lite problem med knät o bilen lite bucklor o en sprucken ruta, det kunde ha slutat sämre ;P men så jag va hemma igen från akuten runt 03:00 inatt,så jag sket i skolan idag :D har bara lite problem med att böja o höja på vänster knä>_< men nu till den andra saken, som e god!! de  e att min kära mor har kommit hem igen från sjukan, känns helt underbart!! :D imorn e det också fredag!! sista skolan innan helgen! WOHOO!! fast ska dock ha nationalle heeela dan :( men efter det e man fri!! :D så sjukt underbart o sen e det bara 4 VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET!!!!!!! :D<3333 //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0