jobbig vecka :O

Tja! nu e helgen slut! (FAAAAN) o imorn e det skola xD ska börja veckan med omprov i Genetik (Naturkuskap) >_< men inte nog med det, har också matte nationella på tisdag, historia inlämning på onsdag o italienska prov på fredag... som sagt, jobbig vecka ;P men helgen har annar varit trevligt ;P drog hem från skolan i fredags o drog efter en stund till Johannes o Fabbe va där, vi lirade lite ''Gitarrhjälte'' World Tour ;P efter det träffade jag Natte o hans nya tjej ;P vi ksulle typ till Solna o mötte Sabbe, Danne o några till, de skulle typ till Kristineberg, så vi hakade på, efter det drog jag hem till Johannes igen o Alle va där ;P vi snackade massa skit o glodde senare på filmer, alla skräckisar, men vi satt o grva åt allt bara=) i lördags drog jag hem o mötte en Bob o 2 andra kompisar till Bob i Matrix i Hötorget;P där lirade vi lite spel (a) efter det  träffade jag Natte igen o drog sen hem ;P runt halv 12 i natt ringde Johannes o jag drog till Åkehov o mötte han, Alle, Fabbe o 3 till ;p o sedan hem o slagga ^^ men aa, idag har det iaf varit skit tråkig dag, har arbetat heeela dan med att fixa båt jäveln o sen hem o pluggat för NK omprovet imorn... >_< //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0