min tisdag

Tjena!! ;P nu e tisdag gott som slut ;P men men ;P fick vakna 07:00 idag ist för 09:00!! =( allt för omprovet i svenska som jag på nåt sätt lyckades faila (A) men sen så hade vi idrott ;P vi skulle ha coopertest (springa 3 km) så jag hade med mig mina ultimata löparskor, tröja o brallor :D men nej nej!! små ungarna från... Äppelviken(?) rushade på banan o kastade skit på gräsmattan >_< så vi fick ha en gemensam idrottslektion med S2B ;P vi skulle lira fotboll(!!) xD men jag sket i det o tog en egen joggingsrunda :D så trevligt det va o springa i Ålsten själv ;P jätte fint, verkligen!! o varmt va det också! jätte varmt!! ;P sprang genom Ålsten till skogen där vid... fan heter det... Solviksbadet?  men aa, ni som bor i närheten fajjar nog vart jag menar ;P sen så efter odrotten drog jag hem (A) sket i matten o svenskan(A) började plugga med min uppsatsa om Amsterdam som ska vara klart på fredag, samma dag då jag har italienska o NK prov >_< har också engelska uppsats som ska in på torsdag... känner stressen från tårna till huvudet xD men skitsamma ;P ska nog skita i engleskan o göra de andra sakerna, de som e lite viktigare i nuläget ;p sen så repade jag med Danne idag ;P Konny skulle på teater med klassen :p men jag o Danne lirade lite Iggy Pop - Passenger o Eagle-Eye Cherry - Save Tonight ;p jätteduktiga va vi! =) sen så när vi väntade på bussen i Kista, så kom det 2 fjortis tjejer o börja snacka? undra hur gamla vi va, var vi bodde o så...>_< de va lite kul när Danne blev lite irriterad på en av dem :D men nu e jag här, här hemma ;P inge mer o berätta... eller jo... JAG E SÅ JÄVLA SUGEN PÅ SNUS ATT HUVUDET KOMMER EXPLODERA!!!!! =(=(=( //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0