tja, de va inte igår ;P

Tja! :O de va inte igår xD har helt enkelt inte pallat skriva xD men nu kanske jag ska bli lite mer aktiv åtminstone?:P men hum... ;P livet har bara gått framåt sen sist, tjejproblem, men stor seger för mig, kan man säga ;p det märks att det e 5 veckor kvar i skolan!! nu börjar alla omprov o massa skit proppa upp som man måste hinna med! men de e ju bara 5 veckor KVAR!!! blir helt tårögd när jag tänker på det... snart... snart e det sommar! våren e här för att sprida ljus, värme o glädje, helt fantisikt underbart! :D jag va o repade med Danne idag, de va asskoj!! :D Danne hade kommit på en egen melodi på guran som han lira, så vi matade in det i bas o trummor :D ärligt talat så lät det fan bra :D en lugn härlig låt kommer det bli av det, kanske en låt om sommaren? =)  synd att Konny va sjuk idag ;p de va trevligt o åka buss sen hem, satt o tittade ut, det började regna, jag brukar hata regn, men idag log jag bara åt det, kändes... underbart helt enkelt, att  äntligen e det vatten ist för snö som faller från skyn! :D de mysiga va att det regna o va sol samtidigt! :D himlen var otroligt vacker i alla möjliga färger, ljusblå, rosa, orange, röd... allt mixad o så va det också regnbåge! när såg jag en regnbåge senast? ingen jävla minne :O de har varit en underbar dag med massa härliga känslor i luften i STHLMs västerort... helt underbart, allt som jag har gjort o känt idag har fått min kärlek till STHLM o Sverige huvudtaget att växa... den blåa svala luften i lungorna o härliga gula doften av frihet o demokrati... Sverige e paradiset på jorden!!   //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0