underbar lördag :D

Tja!! Idag mår jag prima! :D Det e lördag o så e det oerhöert vackert väder ute just nu.=) Igår var jag i skolan o hade direkt på morgonen italienskaprov. Det gick faktiskt rätt bra. ;P Men NK provet gick dock inte lika bra. :/ *suck...* Men men! ;P Jag drog hem o läste typ Aftonbladet. :D Sedan messade Erica mig o undrade om jga kunde komma till stan o träffa henne. =) Vilket jag gjorde o kkunde. =) När jag väl kom till Plattan, i centrala STHLM, var Sabbe också där. ;P Vi drog direkt till Solna o de skulle käka på Donkon. ;P Efter det drog vi hem till Ericas moster. ;P Men eftersom de e bortresta, så va det bara vi. =) Vi gjorde inte så mycket, typ tittade på TV o snacka skit ;P. men men ^^ Idag... Vad sk jag göra idag? Juste, det e troligen fest på G ikväll, så jag skulle typ träffa Benna o kanske Natte senare o fixk lite drick. Men annars tror jag inte att det händer så mycket mer idag! ;p Tjao o ha en trevligt kväll! =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0