Datan har typ pajat :/

Hallå alla glada! Kan börja med att raportera att datan där hemma har typ pajat! >_< Skulle formatera om den o sen så helt plötsligt blev något fel, o jag kan inte komma på vad anledningen e. Men hur som helst fick jag en glad nyhet igår! jag ska representera skolan på Bellmanstafetten på lördag! :D Det ska bli så jävla skoj =) Btw, så e jag hos Konny nu ;p Igår var det plugg o sen träning, men det vara någotlunda  tungt o springa igår. Efter det cyklade jag. Idag var jag i skolan 1 timme, för att jag skulle snacka med sos om min mor. Hon har åkt in igen, men den här gången anmälde hon sig själv, tack o lov! Jag skulle formatera om datorn, men den som sagt gick typ sönder... Jag, Danne o Konny var i Husby för att träffa vår musiklärare. Så vi ska börja repa på tisdag igen :D Det ska bli asskoj o jag hoppas att vi kommer långt nu i år =) Förresten, jag ska mönstra den 2:a oktober!! :D Jag hoppas att jag blir intagen så jag får göra lumpen, det vore så jävla najs! :D Imorn e det en chill dag. Börjar 11, för det e mentorsdag ;P Vi ska typ bara glo på film om det regnar, annars ska vi typ till Ålstensängarna o lira brännboll ;P Men vi får höras o jag hoppas på att jag får igång datajäveln där hemma imorn eller nåt ;P Ha det so bra, saknar er redan<333

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0